• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Gwarancja

REKLAMACJE

Nasz sklep oferuje wyłącznie produkty oryginalne o najwyższej jakości, które objęte są 6 miesięczną gwarancją. Szkła hartowane objęte są gwarancją uwzględniającą jedynie wady fabryczne. Gdy dany produkt (akcesoria lub szkła) okaże się wadliwy z przyczyn fabrycznych lub niezależnych od długości lub sposobu użytkowania, prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta drogą e-mailową lub telefoniczną:

E-Mail: biuro@fd-distribution.pl
Tel: 534-701-680 
Godziny pracy: Pon-pt: 10-17, Sob: 11-14

Adres do wysyłania lub przywożenia reklamowanych produktów:

Flavour
ul. Raniuszka 22
02-838, Warszawa

Zostaną Państwo wprowadzeni w szczegóły dalszego postępowania reklamacyjnego, aby przebiegało ono sprawnie i bezproblemowo. Należy pamiętać, aby sprawdzić czy reklamowany produkt objęty jest jeszcze gwarancją oraz czy posiadają Państwo:

- fakturę lub paragon jako dowód zakupu produktu
- wypełniony formularz reklamacyjny

UWAGA!

1. Bardzo prosimy o sprawdzenie stanu wizualnego przysyłanych produktów w obecności kuriera, który dostarcza Państwu przesyłkę. Jeśli zamówiony produkt jest uszkodzony lub przesyłka nie zawiera zamawianego produktu, bardzo prosimy o odmowę przyjęcia paczki poprzez sporządzenie protokołu szkody, który powinien posiadać dostawca przesyłek.
Protokół powinien wyglądać następująco: data oraz godzina doręczenia przesyłki, opis szkody lub braku produktu wraz z marką oraz konkretnym modelem. 
Następnie prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta naszego sklepu, który wprowadzi Państwa w szczegóły dalszego postępowania reklamacyjnego.
2. Jeśli reklamacja produktu zostanie pozytywnie rozpatrzona, wszystkie koszty wysyłki zostaną pokryte przez nasz sklep na konto klienta. W razie nieuzasadnionej reklamacji produktu oraz odrzuconej reklamacji, wszystkie dodatkowe koszty transakcji ponosi konsument.
Produkty, które trafią do naszego sklepu w ramach reklamacji, w zależności od tematu i elementów reklamacji, zostaną odesłane do producenta, naprawione lub wymienione na nowe. Następnie zostaną odesłane do klienta w ten sam sposób, w jaki było złożone zamówienie na naszej stronie internetowej.

Nasze marki

Kontakt

Flavour
Raniuszka 22
02-838 Warszawa

Infolinia:
+48 534 701 680
Pn-pt: 11-14
Sob: 11-14

Pomoc:

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.